כאב גב תחתון כרוני
Non- Specific LBP

כאב גב כרוני הינו תופעה אשר הפכה למגיפה של ממש בעולם המודרני.

במצבים של כאב הנמשכים מעל חצי שנה מדובר, לרב, בתהליכים של שימור ו "כרוניפיקציה" של כאב אשר מתרחשים במערכת העצבים כתוצאה מפציעה ישנה כגון פריצת דיסק או תפיסת שריר, או כתוצאה מתהליכים ממושכים כגון אורח חיים יושבני, יציבה לקויה וכן הלאה. 

תהליכים אלה מתרחשים ללא קשר ובנפרד מהפגיעה המקורית ברקמה ומתמשכים זמן רב לאחר החלמתה. מעגליות התהליכים הכרונים מלווית בשינויים תפקודיים ומבניים ברמות שונות של מערכות ורקמות אשר מנציחים את הבעיה ומחמירים אותה. בין אלה- הפרעות ביציבה, בשינה, בעיכול בתפקוד ובמצב הרוח. 

כתוצאה מכך, המתמודדים עם כאב גב כרוני נתקלים בחומה כאשר מחפשים את הסיבה לכאב בבדיקות מסורתיות כמו צילומי רנטגן. כמו כן, החיפוש אחר "תרופת הפלא" ומערבולת של שימוש בכדורים, זריקות וכו', מביא את הסובלים לסף ייאוש, הרמת ידיים וקביעה ש "אין מה לעשות".

כיום אנו יודעים שבעזרת לקיחת אחריות אישית על תהליך ההחלמה והשילוב הנכון והמותאם של שיטות הפחתת כאבים, ניתן להתמודד עם התופעה בצורה חיובית אשר מפחיתה ומעלימה את הכאב ובעיקר מחזירה את איכות החיים לה אנו זכאים. כמומחים בטיפול בכאב כרוני אנו מציעים תכנית טיפול ייחודית אשר משלבת התייחסות למגוון הליקויים ומאגדת בתוכה את כל הרכיבים לטיפול מוצלח בכאב. קחו אחריות על הכאב ובואו אלינו להתייעצות ותפירת תכנית אשר תתאים לצרכיכם ויכולותיכם. ניתן להלחם בכאב הגב הכרוני, אל תרימו ידיים!

כאב גב תחתון כרוני

סובלים מכאבים? מהרו ליצור קשר

כל הזכויות שמורות פיזיובאלנס 2022

השאירו הודעה

* לא נעשה שימוש נוסף בפרטייך האישיים