טיפולים יחודיים​

טיפול בגלי הלם

אנחנו משתמשים במכשיר גלי הלם חדיש ומתקדם המחולל גלי הלם רדיאליים (ERWT) לטיפול במגוון רחב של בעיות אורטופדיות.

טיפול בגלי הלם רדיאליים הוא טיפול ממוקד המאפשר לטפל בפתולוגיות ממוקדות לדוגמת: דורבן העקב ופלנטר-פסיאיטיס, דלקות והסתיידות גידים, אצבע הדק, בעיות גב, שינויים ניווניים בגידים (בגידי הכתף, גיד אכילס, גיד הפיקה) וכו'.

הטיפול בגלי הלם הוא החדשני והיעיל ביותר כיום לטיפול שמרני בבעיות אורטופדיות - יעיל כל כך, עד שמוכר ע"י חברות ביטוח כטיפול מחליף ניתוח וניתן לקבל החזר כספי דרך הביטוחים הפרטיים.

מינון מומלץ של טיפולים בגלי הלם רדיאליים הוא בתדירות של 5-10 ימים ולרוב סה"כ 6-8 טיפולים.על מנת למקסם את היעילות של הטיפול בגלי ההלם, מומלץ לשלב את הטיפול עם טיפולי פיזיותרפיה מתקדמים שניתנים בקליניקה, הכוללים תרגול ממוקד, טיפול מנואלי במגוון שיטות, דיקור מערבי, עיסוי ועוד.

ניתן לרכוש חבילת טיפול בגלי הלם או לחילופין לשלב טיפולי פיזיותרפיה מתקדמים עם טיפול בגלי הלם.

אצלנו הטיפול מבוצע ע"י הפיזיותרפיסט בלבד, איש מקצוע שמתמחה בטיפולים מנואיליים וגלי הלם.

המכשיר שלנו אושר ע"י משרד הביאות

כאב גב תחתון כרוני Non- Specific LBP

כאב גב כרוני הינו תופעה אשר הפכה למגיפה של ממש בעולם המודרני.

במצבים של כאב הנמשכים מעל חצי שנה מדובר, לרב, בתהליכים של שימור ו "כרוניפיקציה" של כאב אשר מתרחשים במערכת העצבים כתוצאה מפציעה ישנה כגון פריצת דיסק או תפיסת שריר, או כתוצאה מתהליכים ממושכים כגון אורח חיים יושבני, יציבה לקויה וכן הלאה.

תהליכים אלה מתרחשים ללא קשר ובנפרד מהפגיעה המקורית ברקמה ומתמשכים זמן רב לאחר החלמתה. מעגליות התהליכים הכרונים מלווית בשינויים תפקודיים ומבניים ברמות שונות של מערכות ורקמות אשר מנציחים את הבעיה ומחמירים אותה. בין אלה- הפרעות ביציבה, בשינה, בעיכול בתפקוד ובמצב הרוח.

כתוצאה מכך, המתמודדים עם כאב גב כרוני נתקלים בחומה כאשר מחפשים את הסיבה לכאב בבדיקות מסורתיות כמו צילומי רנטגן. כמו כן, החיפוש אחר "תרופת הפלא" ומערבולת של שימוש בכדורים, זריקות וכו', מביא את הסובלים לסף ייאוש, הרמת ידיים וקביעה ש "אין מה לעשות".

כיום אנו יודעים שבעזרת לקיחת אחריות אישית על תהליך ההחלמה והשילוב הנכון והמותאם של שיטות הפחתת כאבים, ניתן להתמודד עם התופעה בצורה חיובית אשר מפחיתה ומעלימה את הכאב ובעיקר מחזירה את איכות החיים לה אנו זכאים. כמומחים בטיפול בכאב כרוני אנו מציעים תכנית טיפול ייחודית אשר משלבת התייחסות למגוון הליקויים ומאגדת בתוכה את כל הרכיבים לטיפול מוצלח בכאב. קחו אחריות על הכאב ובואו אלינו להתייעצות ותפירת תכנית אשר תתאים לצרכיכם ויכולותיכם. ניתן להלחם בכאב הגב הכרוני, אל תרימו ידיים!

הפרעה במפרק הלסת TMJ Dysfunction

תסמיני הבעיה כוללים כאב במפרק הלסת, רגישות למגע וללחץ באזור, חריקות כואבות בתנועת הלסת,"קליקים", נעילת הלסת וחוסר יכולת לפתוח את הפה, ובמקרים הקשים להפרעה בדיבור ובאכילה.

ברב המקרים, שורש הבעיה הוא בכיווץ מוגבר של שרירי הלסת, המוביל להתקצרותם וליצירת "נקודות הדק" על השריר אשר מנציחות את הקיצור ואת הכאב.

הטיפול השמרני כולל התאמת סד לילה אצל רופא השיניים אותו עליך ללבוש בשנתך במשך תקופה.הסד מונע חריקת שיניים וכיווץ שרירי הלסת בשינה ומכריח את הלסת להישאר במצב פתוח ומתוח. טיפול זה הינו מוצלח ויעיל לטווח הרחוק אך הסבל אותו חווים המטופלים בטווח הקצר יוצר צורך בשילוב של טיפול נוסף אשר יגביר את יעילות סד הלילה וייתן מענה מהיר לכאבים ולמוגבלות.

צוות "פיזיובלאנס" גאה להציע טיפול חדש ומהפכני הכולל דיקור קצר של נקודות ההדק. הטיפול מפחית ואף מעלים את הסימפטומים בכמה פגישות קצרות ומעניק הקלה עצומה למתרפאים. השיטה הוכחה מחקרית ומטופלים רבים בכל העולם נהנים מפירותיה.

שיקום נוירולוגי

פגיעות נוירולוגיות קיימות כתוצאה ממצבים אקוטים, כגון שבץ, או ממחלות כרוניות של מערכת העצבים כגון טרשת נפוצה או שיתוק מוחין.​

כתוצאה מליקויים במח ובמערכת העצבים עלול להפגע תפקודן של מערכות שונות בגוף.

תחום השיקום הנוירולוגי בפיזיותרפיה מתמקד בטיפול, שימור ושיקום של ליקויים תפקודיים הקיימים כתוצאה מפגיעה במערכת התחושתית והתנועתית במצבים אלה.

בין תפקידי הפיזיותרפיה נמנים שיקום ושיפור יכולת ודגם הליכה, שיקום שליטה מוטורית, שיפור קורדינציה, כח וסיבולת, חינוך תנועתי פונקציונלי, פתרון למכשולים ובעיות בחיי היומיום, הפחתת כאבים ועוד.

בצוות פיזיובלאנס פיזיותרפיסט המתמחה בטיפול נוירולוגי ומעודכן בשיטות מתקדמות.

על ידי שיחה עם המטופל וביצוע בדיקה יסודית נעשה אבחון של חסרים ובעיות בתחושה, תנועה, קורדינציה וקוגניציה הפוגעים באיכות החיים של המטופל וניתנים לשיפור. לפיזיותרפיסטית המתמחה בטיפול נוירולוגי כלים שיקומיים מגוונים וידע נרחב והיא עושה שימוש באלה על מנת לשמר ולשפר את היכולות הפונקציונליות של המטופל.

סחרחורת תנוחתית​Vertigo

ורטיגו היא תופעה של סחרחורת תנוחתית, סחרחורת שיכולה להיות מאוד קשה, עד כדי בחילות והקאות, עם תחושה שכל החדר מסתובב סביבך. התופעה יכולה לעבור או להחלש ברגע שעוזבים את התנוחה בה היא מתחוללת. תופעה זו נגרמת בגלל הפרעות באוזן הפנימית. ההפרעה מתבטאת בעיקר בווסטיבול (הפרוזדור), שאחראי בדרך כלל על מתן ועיבוד של מידע על איזון ושיווי משקל של הגוף, יחד עם עוד כמה מנגנונים אחרים. הפרעה זו יכולה לנבוע מסוגים רבים של פגיעות: מכות חזקות, דלקות באזור האוזן או הגרון, ואף תנועה עדינה שמפרה פתאום את הסדר.

בפיזיובלאנס אנו מציעים טיפול פיזיותרפיה מיוחד לסובלים מורטיגו. הטיפול הוא קצר, פשוט ויעיל. ברב המקרים יש צורך במספר מצומצם של טיפולים לפתרון מלא של הבעיה. צרו עמנו קשר עוד היום ונעזור לכם להפטר מהסחרחורת.

בצקת ולימפאדמה

מערכת הלימפה הינה מערכת של צינורות אשר מנקזת נוזלים וחלבונים מהרקמות אל מחזור הדם,  פעמים רבות, לאחר פציעות וניתוחים, ולעתים גם באופן עצמאי, נוצר מצב של עומס על המערכת וחוסר יכולת שלה לנקז את הנוזלים כראוי. במקרים אלה נוצרת נפיחות באזור הכשל, בצקת, עיוות של האזור ופגיעה בריפוי פצעים. באין טיפול המצב יכול להפוך לכרוני ולהגרר ללימפאדמה, זיהומים ואף מצבים ממאירים.

אנו מציעים טיפול מיוחד הכולל עיסוי לימפאתי וחבישות לחץ ייחודיות. מטרת הטיפול לשנע נוזלים אל מערכת הלימפה, להגביר את קצב קליטת הנוזלים, לרכך איזורים פיברוטים ונוקשים, להפחית את הנפיחות ולהחזיר תנועתיות. ברב המקרים טיפולים אלה מכוסים על ידי קופות החולים במידת הצורך.

טיפוליים יחודיים לפיזיובלאנס

בפיזיובלאנס אנו מספקים שרותי פיזיותרפיה ומענה למגוון רחב ביותר של בעיות וליקויים. החל בטיפול בכאבי שרירים, פציעות ספורט ופציעות קלות, דרך טיפול בכאב כרוני, שיקום לאחר פציעות סבוכות וניתוחים וכלה בשיקום נוירולוגי והתמודדות עם נכויות ומוגבלויות. בדף זה תמצאו פרטים על טיפולים מיוחדים ויחודיים הניתנים אצלנו בקליניקה אך אלה הם רק חלק קטן מאד מהשרותים אותם אנו מציעים​

טכנאי גז
מחזירים אותך למסלול